سفارش تبلیغ
صبا ویژن

در سفر به کیش چه چیزهایی به همراه ببریم

کیش از سفرهای پر طرفدار در میان گردشگران ایرانی و خارجی است. گردشگران خارجی برای سفر به این منطقه آزاد نیازی به داشتن ویزا ندارند ولی جاهای دیدنی کیش در میان خارجی ها با آن چیزهایی که برای ایرانی ها اهمیت دارد متفاوت است. با این حال یک چیز مسلم است و آن اینکه موقع بستن چمدان برای سفر به کیش، چه لوازمی را باید حتما برداریم؟ لوازم ضروری برای سفر به کیش چیست؟ سوال خوبی است! چون کیش از نظر آب و هوا و تفریحات، شهر خاصی است، نمی توان با همان لباس ها و وسایل که در شهر خودمان می گردیم به آنجا برویم. بعضی ملزومات سفر، کلی است و در همه سفرها باید آن را به همراه داشته باشیم ولی بعضی از این وسایل، اختصاص به تور کیش دارد. در ادامه لیستی کامل از تمام لوازم سفر به کیش را آورده ایم. با تورگردان همراه باشید.

 

لوازم سفر به کیش، تور کیش، تورگردان

 

پیش از هر چیز یادتان باشد که قرار است یک تور سه روزه به کیش را تجربه کنید پس وسایل زیادی لازم نیست. تنها کافی است ضروریات را به همراه داشته باشید.

 

لباس و وسایل شخصی در سفر به کیش

 

برای سفر به کیش در تابستان، خنک ترین لباس هایتان را بردارید. از عینک آفتابی و کرم ضد آفتاب فراموش نکنید. یک نکته را در خصوص کرم ضد آفتاب به یاد داشته باشید؛ بهتر است از کرم های آبرسان در کیش استفاده نکنید چون وقتی رطوبت هوا بالا می رود تعریقتان را بیشتر می کند و خیلی زود از روی پوستتان ریزش می کند. حوله، شانه، مسواک و لوازم آرایشی جزو وسایل شخصی است و معمولا افراد آن ها را به همراه خود می برند. در تور کیش از اصفهان هتل داریوش یا تور در هتل های چهار ستاره و پنج ستاره کیش معمولا مسواک و خمیر دندان برای مدت اقامتتان در سرویس ها قرار می گیرد، پس نیازی نیست این چیزها را به همراه ببرید. در بیشتر هتل ها صابون و شامپوهای کوچک نیز وجود دارد و تنها در صورتی که استفاده از صابون و شامپوی شخصی تان برایتان اهمیت دارد، آن ها را در چمدانتان بگذارید. یک نکته تکنیکی در هنگام چیدن چمدان این است که وسایل مایعی مثل شامپو و نرم کننده را حتما در کیسه های پلاستیکی قرار دهید تا در بار فرودگاه بعد از فشارهایی که به چمدانتان می آید کل وسایل و لباس های داخل چمدانتان را کثیف نکند.

 

خرید بلیط کشتی تفریحی کیش عکس بنر

 

 اگر داروی خاصی مصرف می کنید، آن ها را به همراه داشته باشید. حتما دفترچه بیمه خود و فرزندانتان را به همراه ببرید چون ممکن است گرما زده شوید و نیاز به مراجعه به پزشک پیدا کنید. یادتان باشد در کیش مطب های دکتر چندان زیاد نیست و اگر خدای ناکرده حالتان بد شود باید با تاکسی های کیش به بیمارستان مراجعه کنید. در سفر هوایی کیش می توانید داروها، لوازم آرایشی و مورد نیاز را به همراه مدارک شناسایی در کیف و ساک دستی تان بگذارید و با خود داخل کابین ببرید.

 

لوازم سفر به کیش، تور کیش، تورگردان

 

وسایل الکترونیکی لازم در سفر کیش

 

مهمترین وسیله ای که افراد این روزها همیشه به همراه دارند، موبایل ها هستند. در سفر کیش هم از شارژر، ترجیحا فست شارژ یا پاور بانک فراموش نکنید. در طول تور دو روزه کیش فرصت زیادی برای یک جا ماندن ندارید. برای غذا خوردن هم یا به رستوران هتل می روید یا به رستوران های کیش مراجعه می کنید و اگر بخواهید گوشی را آن جا به شارژ بزنید ممکن است جا بگذارید. تنها فرصت برای شارژ کردن گوشی ها شب تا صبح است که به دلیل مضرات امواج بر بدنتان به هیچ وجه توصیه نمی شود. وسایل الکترونیکی مثل لب تاپ و تب لت را جز در مواقع ضروری به همراه نبرید ولی سعی کنید یک گوشی با امکان عکاسی خوب به همراه داشته باشید. البته از محاسن تور کیش این است که در بیشتر اماکن تفریحی و حتی هتل ها عکاسانی حضور دارند که پس از دریافت هزینه با دوربین های حرفه ای از افراد عکس می گیرند. کیفیت این عکس ها به هیچ وجه قابل مقایسه با عکس هایی که خودتان می گیرید نیست. پیشنهاد می شود در تفریحات آبی، کنار ساحل یا در شهر کیش عکس حرفه ای بگیرید و از سفرتان به یادگار بگذارید.

 

عکس بنر خرید بلیط دلفیناریوم کیش

 

لوازم ضروری سفر کیش در تفریحات ساحلی

 

بهتر است کیف یا ساک ساده ای به همراه داشته باشید که از ماسه ای شدن آن نگران نشوید. در صورت تمایل به استفاده از تفریحات آبی کیش با خودتان حوله و مایو به همراه ببرید. از دمپایی فراموش نکنید. این را بدانید که بارها و بارها پاهایتان ماسه ای می شود و مجبور می شوید آن را با آب بشویید. بنابراین پوشیدن صندل و دمپایی راحت، بهترین گزینه برای سفر به کیش است. بهتر است چند نایلون در کیفتان داشته باشید که بعد از اتمام تفریحات، دمپایی ها و حوله های ماسه ای را در آن قرار دهید. در غیر اینصورت کل لباس هایتان ماسه ای می شود و این ماسه ها با شما تا شهرتان هم خواهند آمد.

 

لوازم سفر به کیش، تور کیش، تورگردان

 

در ساحل کیش از کلاه آفتابی به خصوص کلاه های حصیری فراموش نکنید. اگر دوست داشتید شنا کنید و به پلاژهای مخصوص رفتید حتما عینک شنا به همراه ببرید چون آب دریای جنوب، شور است و به هیچ وجه نمی توان چشم ها را در آن باز نگه داشت. در صورتی که به گزش حشرات حساسیت دارید، اسپری مخصوص و کرم ضد گزش نیز همراهتان باشد.

 

خرید بلیط شاتل سواری عکس بنر

 

داشتن لوازمی مثل چتر کوچک ساحلی، بادگیر، وسایل بازی ساحلی و غیره به خودتان بستگی دارد. اگر دوست نداشتید از کرم های ضد آفتاب شیمیایی استفاده کنید، آلوئه ورا برای رفع آفتاب سوختگی بسیار موثر است. تا جایی که می توانید میوه های آب دار به همراه داشته باشد و همیشه یک بطری آب همراهتان باشد. اگر قرار باشد مدام بطری های یک بار مصرف آب معدنی را خریداری کنید، از یک سو خرجتان بالا می رود و از سوی دیگر آسیب زیادی به محیط زیست می زنید. تا می توانید از پلاستیک کمتر استفاده کنید و طبیعت گردی در کیش را جدی بگیرید.

 

لوازم سفر به کیش، تور کیش، تورگردان

 

یک نکته را فراموش نکنید؛ موبایلتان را به هیچ وجه روی ماسه ها رها نکنید. از آنجا که موبایل ها هیچ وقت از ما جدا نمی شود، احتمالا آن را تا کنار ساحل همراه خودمان می بریم و بعید نیست روی ماسه ها جا بگذاریم. شب ها ساحل تاریک می شود و وسایل افراد به راحتی لابلای ماسه ها گم می شود. ضمن اینکه ماسه هایی که داخل موبایل ها می رود، به راحتی می تواند آن ها را خراب کند.

توصیه می شود یک کپی از مدارک شناسایی تان تهیه کنید یا اسکن آن ها را در موبایل تان ذخیره داشته باشید. در غیر اینصورت با گم شدن وسایل با مشکلات زیادی روبرو می شوید.

 

اگر قصد سفر کیش از مبدا مشهد را دارید تنها کافیست به سایت تورگردان ، بخش تور کیش از مشهد سر بزنید تا بتوانید به راحتی تور با تمامی هتل های لوکس کیش را با بهترین پروازها بیابید.