سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پارک شهر کیش

پارک شهر کیش در زمینی بالغ بر 10 هکتار به یکی از معروف ترین پارک های جزیره تبدیل شده است. این پارک در حاشیه ساحل قرار نگرفته ولی وجود امکاناتی همچون دریاچه مصنوعی، فضای سبز، وسایل بازی و قایق سواری در آنجا اوقات خوشی را برای گردشگران به همراه می آورد. پارک شهر از سال 1393 به بهره برداری رسیده است و مناسب خانواده ها، دوستان و دورهمی هاست. تقریبا نیمی از مساحت پارک را فضای سبز شامل درختکاری و باغچه تشکیل داده است. در جای جای پارک آلاچیق هایی برای استراحت و اتراق کردن خانواده ها تعبیه شده است. امکانات پارک، بی نظیر است و در مجموع باعث شده گردشگران تمایل زیادی به استفاده از آنجا داشته باشند. در ادامه به معرفی کامل پارک شهر و امکاناتش می پردازیم.

 

پارک شهر کیش

 

کلیک کنید: نقشه پارک شهر کیش

 

پارک شهر در سال های ابتدایی تاسیس چندان با استقبال مواجه نشد ولی بعد از افزودن به امکامات آن و رونق گرفتن دریاچه اش، با استقبال خوبی مواجه شد. پارک شهر ورودی های متعددی دارد که یکی از آن ها روبروی هتل سورینت مریم کیش است. اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان نیز از جاهای دیدنی کیش و از جاذبه های نزدیک به پارک شهر محسوب می شوند. کاخ الیت کیش، مرکز غواصی کیش و پیست کارتینگ نیز به پارک شهر نزدیک اند.

 

دریاچه مصنوعی پارک شهر کیش

دریاچه مصنوعی پارک شهر کیش در واقع نخستین دریاچه مصنوعی بزرگ کیش محسوب می شود و در آن همزمان 20 تا 30 قایق پدالی شناور می باشند. شب ها پارک شهر حال و هوای دیگری دارد چرا که نورپردازی آن به خصوص در نزدیک دریاچه آنجا را به محیطی رویایی و با صفا تبدیل می کند. فرقی نمی کند که در دل دریاچه مشغول قایق سواری شوید یا کنار آن ایستاده به تماشای آرامش آب دل بدهید. در هر دو صورت از بودن در پارک شهر لذت خواهید برد.

 

فواره های پارک شهر کیش

 

طراحی پارک شهر

پارک شهر علاوه بر دریاچه مصنوعی که به عنصر شاخص آن تبدیل شده ؛ مشتمل بر فضای سبز متنوع و بسیار زیباست. برای فضاسازی باغ از عناصری مثل آبنما و خیابان های گلکاری شده بهره گرفته شده است. طراحی پارک به گونه ای است که پیاده روی و قدم زدن در راه ها و معابرش تفریحی لذت بخش محسوب می شود. گل های زیبا و درخت های متنوع صفای دیگری به آنجا داده اند. در چند جای پارک شهر المان هایی نصب شده که هم اکنون به نماد پارک شهر تبدیل شده اند. ورودی پارک شهر برای عموم مردم رایگان است.

 

سایر امکانات

فضاهای ورزشی پارک شهر مشتمل بر چندین زمین بازی مخصوص والیبال، بسکتبال و فوتبال است. این پارک میز پینگ پونک و دیگر امکانات ورزشی را نیز در اختیار گردشگران قرار می دهد. پیست دوچرخه سواری و پیست اسکیت پارک شهر نیز با استقبال خوبی مواجه می شود.

بخش هایی از پارک مثل زمین های بازی تابستان ها که گرما در تور کیش شدت می گیرد مسقف می شود تا امکان استفاده از آن تسهیل گردد. سایبان های هوایی پارک شهر استفاده از آن را در فصل های مختلف و ساعات متعدد روز بیشتر کرده است.

پارک شهر دارای امکانات رفاهی از قبیل پارکینگ، نمازخانه، سرویس های بهداشتی تمیز و چندین کافی شاپ و بوفه و رستوران است. به علاوه برای معلولین عزیز نیز امکانات رفاهی و تفریحی کافی در نظر گرفته شده و همه جوانب امر برای راحتی گردشگران سنجیده شده است.

 

آدرس پارک شهر کیش

هرمزگان، کیش، بلوار خلیج فارس، خیابان امیرکبیر

تلفن: 07644458582

 

برای خرید تور کیش از تبریز با شماره 021476278 تماس حاصل نمایید.