سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل بین‌ المللی قصر طلایی مشهد هتلی مجلل و شاهانه در مجاورت حرم امام رضا (ع) است. این هتل به درستی نام قصر بر خود گرفته است چرا که از سرسرا تا اتاق ها و سوئیت های آن، معماری کاخ گونه و مبلمان و دکوراسیونی لوکس و گران قیمت دارد. هتل بین المللی قصر مشهد جزو لوکس ترین و باشکوه ترین هتل های ایران و خاورمیانه است و به لحاظ طراحی سنتی و نمایش هنر اسلامی در جهان نیز کم نظیر است. این هتل‌ پنج ستاره تا بارگاه منور امام هشتم تنها ده دقیقه فاصله دارد و دسترسی به سایر جاذبه ها و جاهای دیدنی مشهد را نیز آسان کرده است.

 

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

ساخت هتل بین ‌المللی قصر طلایی

 

مالک هتل بین ‌المللی قصر طلایی مشهد خانواده سزاوار بندی هستند. پایه گذاری و احداث این بنای اقامتی و مجلل به همت مرحوم حاج محمود سزاواربندی در سال 1386 صورت گرفت و بعد از ایشان اداره و مدیریت هتل به فرزند ایشان امیر سزوارا واگذار شد. این خانواده تاثیر زیادی در رونق گرفتن صنعت هتل داری در مشهد داشته اند چرا که با تجهیز و توسعه ای هتل شاخص هایی جدید و تعیین کننده ای را در این صنعت بنا نهادند. هتل قصر طلایی از بهترین سبک ها  طرح های ساختمانی در جهان بهره برده  و نمایی بی نظیر را در 20 طبقه جای داده است.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

زیربنای این هتل حدود 70 هزار مترمربع است و در آن جدیدترین و لوکس ترین امکانات اقامتی به کار رفته است. همه این عناصر دست به دست هم داده تا تور مشهد هتل قصر طلایی به اقامتی مجلل در قصری باشکوه تبدیل شود.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

امکانات هتل قصر طلایی مشهد

 

قصر طلایی مجموعه‌ ای کامل از امکانات اقامتی با برترین تجهیزات و خدمات است. هتل قصر طلایی با جدیدترین استانداردهای اقامتی در جهان انطبقا پیدا کرده و به همین دلیل میهمانانی از سرتاسر جهان را پذیرایی می کند. بسیاری از ثروتمدان شیعه هنگام انتخاب تور مشهد، هتل قصر طلایی را برای اقامت انتخاب می کنند. نزدیکی این هتل به حرم و کامل بودن امکانات آن، زائران را از دغدغه فکر کردن به ملزومات سفر بی نیاز می کند. از امکانات این هتل ترنسفر شبانه روزی به حرم امام رضا است تا افرادی که امکان پیاده روی تا مرقد نورانی را ندارند بتوانند در هر ساعت از شبانه روز خود را به پنجره فولاد امام پیوند بزنند.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل قصر طلایی مشهد جدیدترین امکانات اقامتی را، حتی بالاتر از یک هتل پنج ستاره در اختیار میهمانانش قرار داده است. مجموعه آبی هتل با خدماتی مثل استخر، سونا، حمام ترکی، سالن ماساژ و جکوزی با طراحی بسیار شیک و لاکچری در خدمت میهمانان است. امکانات ورزشی هتل قصر طلایی مثل سالن بدنسازی و سالن بیلیارد نیز به همین شیوه نمایی لوکس و در عین حال مفرح دارد.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

امکاناتی همچون گیم نت، آرایشگاه و پیرایش زنانه و مردانه، بیزینس سنتر، خدمات لاندری، دفاتر خدمات مسافرتی، خدمات راهنمای مهمان، بانک، کتابخانه، پارکینگ، تاکسی سرویس، و خدمات ترانسفر فرودگاهی و ترنسفر راه‌ آهن همگی با بهترین کیفیت و با شرایطی لوکس و لاکچری ارائه می شود.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

از سوی دیگر هتل قصر طلایی چندین سالن همایش و کنفرانس و اتاق جلسات دارد و امکان پذیرایی از کارکنان شرکت‌ ها و سازمان ‌ها را در قالب تور ارزان مشهد فراهم کرده است.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

رستوران ها و کافی شاپ های هتل قصر طلایی مشهد

 

از مهمترین امکانات تور مشهد هتل قصر طلایی چندین رستوران، کافی شاپ و مجموعه پذیرایی است. در رستوران ترنم غذاهای ایرانی و بین ‌المللی سرو می شود. رستوران پنج قاره زوشا بیشتر به غذاهای ملل و خارجی معروف است. رستوران سنتی ترمه با فضایی کلاسیک غذاهای بومی و محلی و خوراکی های سنتی را سرو می کند. دیزی مشهد را نیز می توانید اینجا سفارش دهید.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

این هتل یک رستوران تابستانی نیز دارد که دور تا دور آن نمایی شهر مشهد پیداست و چشم اندازی بی نظیر از گنبد و بارگاه رضوی را به خود اختصاص داده است. رستوران مجلل پرستیژ و رستوران ضیافت نیز از رستوران های هتل قصر طلایی هستند که از شهروندان مشهدی و میهمانان هتل پذیرایی می کنند. بوفه صبحانه هتل قصر طلایی از پر و پیمان ترین و شاهانه ترین بوفه های صبحانه است که علاوه بر میهمانان مشهدی ها هم می توانند از آن استفاده کنند.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

کافی ‌شاپ‌ فرانسیسکو، کافی ‌شاپ‌ آتریوم مینوتا، کافی ‌شاپ‌ لانج، کافی‌ شاپ مجموعه آبی و کافی ‌شاپ لابی نیز علاوه بر ارائه انواع نوشیدنی های سرد و گرم و دسر به ارائه غذاهای فست فود نیز مشغول اند.  

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

اتاق های هتل قصر طلایی مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد از انواع اتاق، سوئیت و آپارتمان با طراحی های لوکس و متفاوت برخوردار است تا جاییکه هر شخص با توجه به سلیقه و نیاز خود می تواند یکی از آن ها را برگزیند. امکانات و تجهیزات متنوع این اتاق ها متناسب با تعداد نفرات، نیاز و سلیقه هنری میهمانان تدارک دیده شده و به فضایی امن ودلنشین تبدیل شده است.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

سوییت ‌ها و آپارتمان‌ های رویال و پرنسس رویال جزو بهترین بخش های اقامتی هتل به شمار می روند. اتاق‌ های دابل  نیز به صورت دبل لاکچری، دبل پانوراما و دبل آتریوم طراحی شده است.  سوییت‌ پرزیدنت، سوییت آمریکایی، سوییت قاجار، سوییت سنیور، سوییت جونیور و سوییت امپریال هر یک تم و طراحی متفاوتی دارد. اتاق ‌های سینگل نیز امکانات متنوع و طراحی زیبایی دارد و دست میهمانان در انتخاب نوع اتاق با توجه به خواسته و نیازشان باز است.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

قصر طلایی برای گردشگرانی که تور مشهد را با هدف زیارت انتخاب می کنند بهترین گزینه است. از سوی دیگر بسیاری از تجار و بازرگانان و زائران عرب در مشهد نیز اقامت در این هتل را به دلیل نزدیکی به بازار مشهد و همچنین برخورداری از امکانات عالی انتخاب می کنند.

زمان تحویل اتاق(چک این) در هتل بین المللی قصر طلایی بعد از ساعت 14 و زمان تخلیه اتاق(چک اوت) ساعت 12 است.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

دسترسی هتل قصر طلایی به حرم و جاذبه های مشهد

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد در خیابان امام رضا (ع) قرار گرفته و به میدان بسیج (دارای ایستگاه مترو) و سایر جاذبه های مشهد دسترسی آسانی دارد. فاصله این هتل تا حرم با پای پیاده حدود 15 دقیقه است و این فاصله با سرویس های رفت و برگشت هتل به حرم کوتاه تر هم می شود. به دلیل این موقعیت مکانی، هتل قصر طلایی به فرودگاه بین ‌المللی شهید هاشمی‌ نژاد، ایستگاه راه آهن مشهد و ترمینال نزدیک است. فاصله هتل تا راه آهن و ترمینال، تنها 15 دقیقه، و تا فرودگاه حدود 20 دقیقه است. برای رفتن از هتل قصر طلایی به ترمینال یا فرودگاه تنها کافی است از ترافیک خیابان امام رضا بیرون بیایید تا از طریق کمربندی در عرض 5 دقیقه به مقصد برسید.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

دسترسی آسان و نزدیک این هتل به ایستگاه مترو و قطار شهری مشهد امکان بازدید از سایر نقاط مهم شهری را بدون دغدغه ترافیک، میسر کرده است. از طریق مترو می توان به راحتی تا ییلاقات مشهد در طرقبه و شاندیز یا مراکز خرید مهم شهر مشهد از زیست خاور، تا احمدآباد و خیابان دانشگاه یا مرکز خرید آرمیتاژ رساند. آرمیتآژ گلشن نه تنها یک مرکز تجاری که مجموعه ای گردشگری با جاذبه های متنوع برای گردشگران است.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

برای رفتن به قدیمی ترین بازارهای مشهد مثل بازار رضا یا بازار 17 شهریور نیازی به سوار شدن به مترو نیست چون هتل قصر طلایی درست در قلب این بازارهاست و می توان با کمی پیاده روی خود را به آنجا رساند و انواع عطر یا سنگ های قیمتی را به عنوان سوغات تهیه کرد. از دیگر جاذبه های نزدیک به هتل قصر طلایی مشهد می توان به موزه مردم شناسی، خانه تاریخی داروغه، باغ ملی، بازار قماش، مدارس تاریخی و جاذبه های درون حرم اشاره کرد.

 

هتل قصر طلایی مشهد

 

اگر قصد رزرو تور مشهد و اقامت در هتل بین المللی قصر طلایی را دارید توصیه می شود از طریق موتورجستجوی تور اقدام کنید تا بتوانید به تور لحظه آخری مشهد و تورهای ارزان قیمت نیز دسترسی داشته باشید.